U bent nu uitgelogd!

Uitloggen houdt in dat je klantnummer van de computer is verwijderd. Dit is handig indien je gebruik maakt van een computer van iemand anders of een computer samen met iemand deelt.

Daarnaast is het zo dat een aantal klanten problemen heeft met de pincode die plotseling niet (meer) wordt geaccepteerd. Dat kan natuurlijk te maken hebben met het feit dat de pincode niet juist is, maar ook doordat het klantnummer dat altijd automatisch onthouden wordt op de één of andere manier onleesbaar is geworden voor de computer. Aangezien het klantnummer op dit moment is verwijderd, kun je nu opnieuw proberen te reserveren. Sluit wel eerst ALLE VENSTERS van de Internet Explorer af! Het klantnummer wordt namelijk nog onthouden in het geheugen van de computer. Nog beter is de computer nu opnieuw op te starten.

Indien je nog steeds problemen heeft met reserveren, kunnen er over het algemeen vier problemen zijn:

  1. Je hebt niet het goede klantnummer en/of de goede pincode gebruikt. Controleer je klantnummer op de achterkant van onze klantenpas en als je je pincode niet meer zeker weet kun je een nieuwe aanvragen bij Aurinko (dan kan ook per e-mail: info@aurinko.nl). Overigens geeft onze site een melding indien de pincode niet klopt.

  2. Je gebruikt een oude browser. Onze site werkt alleen met de Internet Explorer 4.0 of hoger. Je kunt dat controleren door in het Help menu van je browser op de menuoptie About te klikken. Je ziet dan de naam van de browser en het versienummer. De Internet Explorer kun je gratis downloaden op http://www.microsoft.com/ie

  3. Je 'cookies' staan uit. We slaan namelijk het klantnummer op je computer op zodat je de volgende keer alleen nog je zelf gekozen pincode hoeft in te typen ter bevestiging. Als je cookies uit hebt staan dan werkt onze site niet. Dat kun je controleren (in de Internet Explorer) via het menu Tools, Options. Daarna klikken op het tabblad Security. Vervolgens klik je onderin op de knop Custom Level. Als je daarna met de schuifbalk een stukje naar onderen schuift dan zie je vanzelf de optie Cookies staan. Die moet op Enable staan. Direct daaronder staat Allow per-session cookies. Die moet ook op Enable staan. Tenslotte klik je op de knop OK en nog een keer op OK en is alles goed. Je moet daarna wel alle Internet Explorer vensters afsluiten voordat je het opnieuw op onze site kunt proberen.

  4. Je hebt al een Aurinko cookie met je klantnummer en die is om een onbekende reden onleesbaar. Je moet dan nu handmatig het cookie verwijderen. Zorg eerst dat alle Internet Explorer vensters af hebt gesloten. Daarna moet je zoeken naar een bestand met de naam www.aurinko (zonder de .nl dus; zoeken gaat via de Start knop, Zoeken, Naar bestanden of mappen). Vaak vindt de computer 1, 2 of 3 bestanden met deze naam. Die kun je zonder problemen verwijderen (gewoon op het bestand klikken en daarna op de knop Delete op je toetsenbord drukken). Zorg dat je geen enkel bestand meer hebt met deze naam. Daarna kun je de Internet Explorer opstarten en het weer proberen.

Meer informatie nodig? Je kunt ons hier mailen:info@aurinko.nl