Reserveren via Internet

Om te kunnen reserveren via Internet moet u hieronder uw klantnummer invullen. Dit hoeft echter alleen de eerste keer. Uw klantnummer zal daarna op uw computer worden bewaard zodat u dit niet opnieuw hoeft in te typen bij de volgende reservering (u moet uw klantnummer wel weer opnieuw intypen indien u een andere computer gebruikt of uw computer opnieuw heeft ge´nstalleerd).

U heeft ook een pincode nodig. Indien u nog geen pincode heeft kunnen kiezen bij Aurinko dan gebruikt u de pincode 1234. De eerste keer zal u dan uw pincode moeten wijzigen. De nieuwe pincode heeft u nodig om een reservering te bevestigen.

Vul hieronder uw klantnummer in (staat bovenaan op de achterkant van uw pasje) en pincode (gebruik 1234 indien uw nog geen pincode heeft):

Klantnummer:

Pincode:

Klik daarna op deze

Nog geen pasje?

Om te kunnen reserveren via Internet heeft u een pasje nodig. Deze zal u kosteloos worden aangeboden bij uw bezoek aan Aurinko. Wilt u echter nu al het klantnummer behorende bij uw pasje hebben om direct via Internet te kunnen reserveren, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. Bij uw eerste bezoek krijgt u dan kosteloos uw pasje overhandigd.

Naam:

Adres:

Postcode:

Plaats:

E-mail (verplicht):

Mobiel nummer:

Ik ben een bestaande klant van Aurinko (s.v.p aanvinken in dat geval)